Joan Soler-Adillon || Tutorial de Processing
Despatx 52.803 (Campus de la comunicació, UPF) || 93 542 1238
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
Tutorials i exemples de Processing; Moute;
Tutorial: Introducció a la programació amb Processing en Català
Tutorial: Introducció a la programación con Processing en Castellano
Exemples de l'assigntura de Realitat Virtual
Software de captura: MouTe
Més material propi de Processing:
Accés directe al tutorial en català:
Seccions:
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Altres enllaços:
Bibliografía bàsica sobre Processing:
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Usos coneguts del tutorial: El tutorial de Processing que trobareu aquí s’ha utilitzat en diversos cursos en institucions educatives per part meva i d’altra gent. Aquí n’hi ha una llista dels que n’he tingut notícia:
·Universitat Pompeu Fabra: Grau en Comunicació Audiovisual
·Idec-Universitat Pompeu Fabra: Màster Universitari en Arts Digitals
·Idec-Universitat Pompeu Fabra: Postgrau en Visualització de la Informació
·ELISAVA, Escola Superior de Disseny (UPF)
·INS Vilatzara de Vilassar de Mar
·Institut Escola Costa i Llobera, Barcelona
·IUNA Universidad Nacional de Artes Visuales, Buenos Aires, Argentina
·Instituto Politecnico San Arnoldo Janssen, Posadas, Argentina
·Universidad de Castilla-La Mancha
Altres activitats:
·Sessions autodidactes, hipernoika, 2011
·Curs de Processing al punt multimèdia de Sants, 2010
Ajuda: Si voleu contribuir al tutorial (és obvi que necessita un redisseny, per exemlpe) o a ampliar aquests materials, contacteu amb mi al mail que trobareu a la capçalera de la web.
---------------------------------------------------------------------------------------